Godt med alt som er gjort!

Nå har vi kommet godt i gang med klargjøring for høsten her og det er så deilig. Vi har nemlig hatt en tendens til å vente til det akkurat er litt for kaldt til at vi har lyst. Det angrer vi på vært år, så i år minnet jeg meg selv på hvordan det vil bli senere utover høsten vs nå. For rydde inn og bort MÅ gjøres hver høst uansett vær. Det gjenstår litt, men det er blomster som fortsatt lever og det er jo ikke så rart med de råe september gradene det er. Herlig!

 

Godt med alt som er gjort!

 

I dag så har dagen vært så himla lang allerede, jeg har vært en tur i byen for å kjøpe inn litt stæsj og så har jeg vært en tur på europris. Måtte også fylle opp skapene på vaskerommet med litt vaskemidler og tøymyknere. Skulle sette på en vask i går og jammen meg var det tomt for alt mulig. Jeg visste det jo, men glemte det et øyeblikk. Sånn er det i et surrete hode innimellom. Men NÅ kan jeg få satt på slik at skittentøyet slipper å være skittent lenger.

Ha en fin kveld

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg