Godt med alt som er gjort

Nå er det snart klart for MGP, vi skal se det for første gang på mange mange år. Håper virkelig at Tix klarer seg fint i kveld, jeg elsker sangen hans og han fortjener å vinne syns jeg. Har hørt alle de andre låtene og det er ikke mange som er fengende kan man si. Men smaken er forskjellige, så det er ikke sikkert andre land er enig med meg. Håper han får en fin plassering og håper at du nailer det på scenen i kveld. Lykke til i hvert fall, vi heier på deg.Vi har i dag jobbet ute i hagen, jeg måtte ut å hjelpe Rune med å bære stein etter at jeg var ferdig med innlegget tidligere i dag. Følte at han fortjente litt hjelp for å si det sånn og vi vet jo at det å være 2 om en jobb er mye koseligere enn å gjøre ting alene. Nå er det klart for å begynne grunnarbeid for å legge stein langs leveggene også. Godt med alt som er gjort.

Håper du har hatt en fin dag i dag og har en like fin kveld.

Klem fra

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg