Gruble over løsninger

Ny dag, nye skader hehe. Jaja, må regne med litt trøbbel når man håndterer farlige verktøy som et brekkjern. Ikkje bra, ikkje bra! Dagen i dag har gått som de aller fleste andre for tiden, jobbing jobbing OG jobbing. Fortsatt moro så da er det jo greit. Jeg har leita leita OG leita etter baderomsinnredning og nå har jeg endelig funnet drømmemøbelet. Den som leter finner ikke sant. Men nok om dette i dette innlegget. 

 

Hadde en meget god natt søvn i natten som var og det var så deilig. La meg før 23 og sov til 07.30! Lykkelig var jeg når jeg sto opp, har nemlig en tendens til å ligge å gruble over løsninger, designe ting jeg kan tenke meg å ha her eller der osv. Kan man ikke bare ta det på dagtid egentlig, men det er nå sånn at når man har lagt seg så har man liksom tid. I morgen er det meldt 16 grader og fy søren så godt det blir.  

 

Nå skal jeg finne en appelsin og få i meg litt vitaminer, jeg skal ikke si at vi har vært veldig flinke til å planlegge og lage middag i dag. Så nå har jeg kjøpt inn mat slik at vi har og slipper å tenke på det i morgen. Formiddagen i morgen har jeg bestemt meg for å slappe litt av, vaske litt klær og komme i mål med planleggingen videre av prosjekt bad. Håper dere har det fint og at dagen har vært bra. 

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

4 kommentarer

Siste innlegg