Gult er kult!

I dag har vi virkelig vært effektive her hjemme. Rune har vasket halve verandaen og bare den er jo svær og jeg har vasket huset inne. Alle klær er vasket og lagt på plass også, og jeg har tatt en lang god dusj av både Sheriff og meg. Siden det er lørdag og jeg hadde ånden over meg så fant jeg frem litt påskefarger også. Gult er kult og jeg syns det ble veldig koselig jeg da.

Slike dager er så gode for det gir en sånn go’følelse for oss begge og da blir kvelden ekstra god. Humøret blir enda bedre når ting er gjort, så en vinn vinn situasjon og det er jo bare helt perfekt. Har også hatt en lang videosamtale med noen venninner, så jeg er alt i alt meget fornøyd med denne dagen så langt.

 

Jeg har snakket med og sett Amelia på telefonen nå i kveldingen så det kunne jo ikke vært bedre tatt situasjonen i betraktning. Jeg gleder meg over øyeblikk som det, det er viktig. Håper dere har hatt en fin lørdag og at kvelden ser ut til å bli bra for dere også? Jeg håper ihvertfall det.

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

6 kommentarer
    1. Det ble kjempefint med gule puter og alt. VELDIG imponert over vaskingen din 😀 Jeg orker ikke…ennå…kanskje etterhvert 😀 Gule rotter her i dag 😉

    2. Høres ut som en fin dag 🙂 Det er så godt med slike effektive dager hvor man får skikkelig ordnet i hjemmet 🙂 Så fint med gule puter! Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg