Han bare så på meg å sa (..)

Denne helgen har jeg tatt det litt rolig med bloggen da hånden min har plaget meg skikkelig. Så fort jeg har begynt å skrive så setter denne plagen i gang.Trodde nesten at dette skulle være borte litt lenger, men neida.. det har denne helgen bevist. Les grunnen til at denne hånden fortsatt plager meg og grunnen til at det ikke er fikset HER. Men i dag trosser jeg det vonde fordi jeg har lyst å skrive jo. Jeg får heller bruke litt lenger tid med litt pauser innimellom, for jeg liker ikke å ta det rolig når det kommer til bloggen. Men må man så må man.

 

Dagen i går var avslappende, men vi fikk gjort litt småting rundt i huset. Hengt opp en klokke, et bilde osv. Etter det dro vi å handlet inn for helgen, det er så hyggelig når vi gjør sånt sammen. Det er ikke så ofte det skjer lenger, derfor er det ekstra koselig de gangene vi gjøre det. Nå er ribba satt i ovnen så i dag blir det skikkelig julemiddag på en regnfull søndag, bortsett fra at vi ikke har riskrem til dessert. Men skal det først være skikkelig ribbemiddag så får vi kanskje lage riskrem også syns jeg.

 

RIBBE, MINUTT FOR MINUTT……

 

Eller så er det jo kvinnedagen i dag, jeg kan ikke si at det forandrer dagen min på noe vis. Men, jeg sa til Rune i dag da vi sto opp :”Idag er det kvinnedagen så da gjør du alt for meg, ikke sant?” Han bare så på meg å sa: ” Som en vanlig dag da med andre ord?” Hehe, det var en god start på dagen syns jeg. Humor er viktig å ha sammen, men når sant skal sies så gjør han faktisk alt for meg når jeg trenger det. Han er jo verdens snilleste så jeg gjør det jeg kan for han også, og det er kjærlighet det.

 

Det er helt utrolig hvor mange som blir smittet daglig av dette viruset som florerer. Jeg mener jo det at folk som bryter karantener er fullstendige idioter, og at folk som har vært i nærhet av og eller i land med langvarig smitte selv burde skjønne at de skal holde seg hjemme. Men det er tydeligvis ikke så lett for alle å forstå, så det er ikke rart dette smitter som et par gjesper. Men heldigvis ser ikke dette ut til å ha alvorlige utslag her i landet og at det nå er påvist på Sunnaas sykehus er jo ille. Det burde ikke skje med all informasjon man får DØGNET RUNDT om dette.

 

Ha en fin fin søndag alle sammen.🥰

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg