Han dro fra meg….

Når man egentlig ikke er på samme nivå som kjæresten, da kan det fort bli litt stress. Men igjen så må jeg si, vi er jo forskjellige vi mennesker. I dag så drar vi på hytta i Vrådal, og han er jo klar idet han står opp. Jeg… ikke like klar kan man si. Så når klokka ble 09.00, så dro han rett å slett fra meg tiihii. Jeg har endel ting å gjøre først, så jeg får komme etter. Vi skal likevel kjøre 2 biler da han skal være på hytta litt lenger enn meg. Det verste jeg vet er å komme hjem til gjøremål etter ferie, så jeg må ha det strøkent her før jeg drar. Vaskemaskiner skal være tømt og all søppel ute i søppel kasser. Så er det dobbelt sjekking av vinduer, kjøleskap osv da, TTT! Men better safe than sorry, spør du meg. Litt sånn ocd kanskje, for skal jeg være ærlig så mener jeg trippel sjekking av det meste her..hehe.

Det er meldt knallvær i Vrådal i morgen, så det er veldig deilig. Da kan man jo kanskje være heldig å nyte sommeren litt. Hva med dere? Ferieplaner?

Ha en knall dag🌷

-Lene-

2 kommentarer
    1. He-he…der lurte du meg…NESTEN 😀 Ja, noen bare er PLUTSELIG ferdig og klare. Men har kanskje GLEMT en del ting 😀 Kos deg på hytta 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg