Høyt nivå i kveld….

Dagen i dag har bare vært helt rolig og fin. Det har vært veldig godt å bare slappe av, sett på film og sløva. Har faktisk sett på Dirty Dancing og det er minst 15 år siden sist jeg gjorde det. Ah for en film, den er bare så fin altså. Nå er det skal vi danse pause, og herregud for et nivå det er der nå..Stem på Aleksander Hetland, han er jo bare helt rå spør du meg. 12 til 26400 😊Det er så moro å se på og man får nesten litt danse fot av å se på. Men det tror jeg ikke at jeg skal begi meg ut på, for danse kan jeg ikke. Resten av kvelden skal vi se tv og kose oss, og jeg håper at dere også har en fin kveld 😘
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg så selv Dirty Dancing for ca 3 uker siden. Det var et kjekt gjensyn. Skal vi Danse følger jeg også med på, og jeg storkoser meg. Er imponert over hva de får til når de tross alt ikke har gjort sånt før. De er dyktige, og synd at noen må ryke ut for hver gang.
      Kos med litt lørdagsunderholdning 🙂 Ha en fin søndag når den starter ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg