Han liker det litt annerledes

Nå har endelig kvelden kommet og jeg kan bare slappe av, for her i huset har det gått i ett i hele går i og dag. Men nå er det ryddig her, lys er tent og en fin rosa himmel å se der borti horisonten. Kan det bli noe bedre enn det? I dag så har jeg laget donuts igjen eller jeg kan jo si vi, for Rune har vært med på det i dag. Ble endel deig til overs og da kjørte han igang med sine lagde “donuts”!

Rune ble veldig fornøyd og det er bra da. Han liker det litt annerledes virker det som, han har nemlig en tendens til å lage sine helt egne former på ting haha. Jeg for min del prøvde meg på litt søte pandadonuts som ble seende slik ut, det var moro.

En fin lørdag så langt og nå skal jeg ta meg en laaaang dusj, så blir det middag. Den blir sen i dag for å si det sånn, men det er koselig det på lørdager. Håper dere har en fin dag og får en fin kveld.

En spleis jeg virkelig anbefaler å støtte er DENNE! ❤ Mammapaahjul

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg