Håp for i morgen

I dag fikk jeg jammen meg en overraskelse i posten av godeste Utifriluft, noe så fantastisk hyggelig altså. Jeg kan jo ikke si hva det var da jeg vet at andre venter på sitt, men det var et kjempekoselig kort som fulgte med også. Det inspirerte til morgentur kan jeg jo si da og det var en knall start på fredagen.  

Husk på dette i dag:

  • Det finnes to dager du ikke skal bekymre deg over. Dagen i går og dagen i morgen.
  • Lær av i går, lev for i dag, håp for i morgen.
  • Hvis vi frykter morgendagen, er det fordi vi ikke vet hvordan vi skal bygge nåtiden, og når vi ikke vet hvordan vi skal bygge nåtiden, sier vi til oss selv at vi skal nok klare det i morgen, og så går det i vasken fordi i morgen alltid ender med å være i dag, skjønner dere? 

Ha en fin fredag ❤

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer
    1. Så tidlig du får post da!! 😳

      Er enig i «lær av i går, lev for i dag», men «håp for i morgen» får jeg fnatt av. Folk skriver om ‘håp og tro’ som om det hjelper noen. Det er veldig typisk trekk her i Norge, jeg sier ikke at man skal frykte morgendagen, men det håpet og den troen, det er hva som bringer oss i uføret. Vi må handle. Jeg ser folk håper og tror at Norge blir holdt utenfor Russlands vrede nå, samtidig som vi har en overvåkningsglobus i Vardø som Putin har sagt skal vekk. Vi har med en uberegnelig og meget intelligent mann å gjøre. En annen ting er at folk poster flagget til Ukraina på sosiale medier, men hvem bidrar til Katastrofefondet for å hjelpe ofrene?! Vi bidrar til å bygge framtiden med å handle i nåtiden. Håp og tro er bevist største årsak til elendighet gjennom all tid! Ikke meningen å være dyster, men… klem til deg 🥰

      1. Kom nok i går, men hentet i dag tidlig 🤗

        Så lenge det er liv er det håp tenker jeg og jeg syns ikke det er feil å ha håp for morgendagen. Jeg vil tro at hvis Putin nå får mye trusler mot eget land som faktisk er igang, så er han faktisk i stand til å sette i gang MYE større greie i Europa enn det allerede er. Ja den globusen liker han ikke og er nok et mål han kan sikte seg inn på etterhvert.😨

        Ja Katastrofefondet er noe man burde bidra til, det er hjerteskjærende å se hva de må igjennom i Ukraina nå. Syns ikke du er dyster, du ytrer bare hva du mener.

        Klem back🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg