Håper dette er siste gang

I mange dager etter at klokka er stilt så ligger det i hodet mitt at klokka egentlig er noe annet enn det den er. Så derfor håper jeg at dette er siste gang klokken blir stilt. Vi skjønner jo forskjell på sommer å vinter uansett, så la den bli stående på sommertid og så glemmer vi den klokka som må stilles 2 ganger i året. Lurt.

 

Dagen i dag har vært sløv, jeg har rett og slett ikke gjort noe spesielt. Jeg har laget middag, slappet av og vært sammen med gjengen min her. Rune har styra litt ute med typiske vårting som trengte å bli gjort. Sykler har blitt klargjort, dekk har blitt vasket og dagen har vært fin for oss alle 5.

 

I kveld er det finale i Farmen kjendis og det skal bli litt moro å se på da, jeg har ikke fulgt med så mye denne sesongen egentlig. Har fått med meg litt av det som har skjedd innpå der, så finalen kan bli spennende. Jeg var utrolig glad i å se på tv før, men nå ser jeg nesten ikke på tv lenger.

 

Utenfor vinduet mitt her på kontoret er det fine farger og jeg må jo si det er godt med lysere kvelder. Håper dere alle er klar for ny uke med hva den måtte inneholde. Nu begynner farmen så ha en riktig fin søndagskveld.


honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg