Håper og ber om at det ikke skal skje igjen!

Da var det jammen meg blitt kvelden på 1.juledag allerede og dagen i dag har vært en ny fin dag. Vi hadde en veldig koselig julefrokost i dag med besøk av min mamma. På julaften i går så hadde vi herr og fru Olafsen her sammen med oss, så vi ble 7 til bords. Rune sto for all maten og ribba smakte utmerket. Jeg tok meg dessert og siste finish av støvsuging, pynting og dekking av bord. Alt ble perfekt og vi hadde en kjempefin kveld med pakker, pakkelek og mange gode samtaler.

 

I det siste så har det kommet lite fra meg her på bloggen. Jeg har rett å slett lagt den litt bort i julestria, men jeg skal komme tilbake til en normal rutine i bloggingen etter jul.  Om jeg skriver eller ei så ligger den i tankene mine og jeg har ikke lyst til å slutte å skrive. Bare prioriterer litt annerledes nå i julen.

 

Det neste døgnet er det meldt skikkelig drittvær og det er sendt ut dobbelt varsel for flom osv. Jeg blir altså så utrolig redd for at vi skal oppleve vann i kjelleren igjen og går med en liten klump i magen hele tiden når det regner skikkelig. Er nede å sjekker hele tiden, og håper og ber at det ikke skal skje igjen! Det hadde vært så kjipt og jeg syns ingen fortjener at det skjer flere ganger. Satser på at det går bra altså, men vanskelig å få vekk den lille angsten for det. Men kan ikke gjøre annet enn å la vær være vær og satse på at det går helt fint. Det har jo gjort det 9/10 ganger så oddsen for at det skjer igjen nå er vel ganske liten.

Håper dere har hatt en fin jul så langt, det har virkelig vi

juanita-font

2 kommentarer
    1. Så bra det har blitt fine dager 🙂 Skjønner godt angsten for flommen og kjelleren. Håper du skal gjøre noe koselig i dag også, som å late deg, skravle med samboeren eller bare gjøre ingenting 🙂 Det er deilig å kunne kose seg med ferie 🙂

      1. Foreløpig har regnet som er meldt kommet som snø, det kan gjerne fortsette sånn. Jada, jeg skal både late meg, kose meg med barna og samboer. Elsker disse romjulsdagene ❤️ Håper du nyter ferien også 🎅🏻🎄 stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg