Håpet av hele mitt hjerte at noen skulle ringe meg!

I går var jeg hos legen og fikk vaksine mot lungebetennelse, jeg ble så utrolig syk sist når jeg fikk denne betennelsen at legen min syns jeg burde ta den. Jeg er jo ingen fan av sprøyter så jeg utsatte det noen dager etter at jeg hadde hentet den ut fra apoteket. Men jeg kjente den ikke i det hele tatt, ikke at innholdet ble sprøytet inn engang. Jeg spurte Rune når jeg kom hjem om han kunne se sprøytestikket, ble nesten usikker på om den var satt.

 

Det som var mitt problem i går var at når man blir ropt opp så går man inn å snakker litt mens de registrerer sprøyten osv. Så blir den satt så må jeg ut å sette meg på venterommet igjen. Og som kjent er så er det ofte litt ventetid på et legekontor, så noen av de som kom når jeg gikk inn satt der også når jeg kom tilbake og ble sittende. De stolene som var satt ut med gode mellomrom var alle i bruk.

 

Jeg bare syns slikt er litt flaut jeg, ihvertfall der og da. Blir litt ukomfortabel i slike situasjoner selv om at jeg syns det bare er teit å i det hele tatt har tenkt den tanken etterpå når jeg er ute derfra.

 

Etter at man har satt en vaksine må man vente i 20 minutter, kjekt å være hos en lege hvis en allergisk reaksjon skulle kommet. Mens jeg satt der på stolen og ventet på at minuttene skulle gå så håpet jeg av hele mitt hjerte at noen skulle ringe meg! Slik at jeg kunne si høyt hvorfor jeg bare satt der. Å sitte der er en ting, men når de 20 minuttene har gått så bare reiser jeg meg og går ut liksom. Merkelig oppførsel og litt flaut egentlig.

 

Ingen ringte, de 20 minuttene gikk skikkelig tregt og stolen var vondt å sitte på. Så når det var 3 minutter igjen bevegde jeg meg sakte, men sikkert mot utgangsdøra. På sekundet 20 minutter etter sprøyta gikk jeg. Det er en sånn lettelse å være ferdig og kunne gå vekk og inn i bilen. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det bryr meg, det er ikke sikkert det bryr noen av dem som var der heller. Jeg overtenker litt innimellom, men jeg er jo litt håpløs når det kommer til slike situasjoner.  

Nå skal jeg nyte sesongens første tenkte stearinlys i stua 😊

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg