Har du sagt A så får du si B..

Altså,  jeg er bare litt nysgjerrig da, og irriterer meg litt over det når noen forteller meg halvveis en ting. Som feks hvis noen sier:” Herregud, jeg hørte noe utrolig morsomt i sta, men jeg fikk ikke lov å fortelle det!” Eller hvis noen sier, jeg skal vise deg noe rått… når vi kommer på hytta, OM 1 uke!!  Eller noe sånt… Omg har du sagt A så si B og daaaaa !!!! 🙏🙏🙏
Eller hvis ei venninne snakker i tlf og samtalen er litt slik: “neeeei?? seriøst?? men hva sa hun da? jaha,men gikk det bra da?” Da kjenner jeg ørene mine spisser seg til.. og inni meg hører jeg ordene: hva da? hva da? hva daa??Og når samtalen er ferdig så spør jeg så klart, hva da??? Linda spesielt syns det er VELDIG gøy å si: “Nei, det kan jeg ikke si”! Selv om at hun kan det. Da “piner” hun meg et par timer. Eh hallo, kan jo ikke gjøre slikt. Jeg er jo litt over gjennomsnittet nysgjerrig. Så da er det jo ekstra kjipt for meg tiiiiihiiiii 🙄 Er du nysgjerrig???

Ha en fin kveld videre 😊

Klem fra nysgjerrige Nils tiihii 🙃

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg