Har forsøkt det før og feiler hver gang!

Dette siste året, ja hva kan man si om det. Jeg har et ord som oppsummerer hele året og det er ordet hjemme. For så mye jeg har vært hjemme nå har jeg aldri vært før. Heldigvis har jeg en evne i det å kose meg med det, alltid noe å gjøre eller å sette i gang med. Men, jeg må si jeg begynner å kjenne litt på dette at det er lite som foregår. Så neste år så må det en forandring til.

 

Jeg har bestemt meg for at jeg skal melde meg inn på treningsstudio, det skjer nok ikke i januar. Av den enkle grunn at jeg vil se hvordan ting utvikler seg nå etter jul med coronaen. Kjedelig å melde seg inn så stenger alt evt, men trene, det skal skje.

 

Dette er ikke et nyttårsforsett dette, har forsøkt det før og feiler hver gang! Det er noe jeg har hatt lyst til lenge, men drøyd og drøyd nettopp pga stigningen av smitten. Treningstøy er kjøpt inn og klart til bruk og jeg gleder meg faktisk, den dørstokkmila er tatt bort så den slipper jeg å tenke på. Og heldigvis så er treningssenteret 3 minutter unna. Nu skal det bygges muskler hehe.

Bruker du å ha nyttårsforsett? Eller er du som meg og ikke holder det?

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer
    1. Haha.. nå døde jeg litt… høsten 2019 startet jeg slanking, og det gikk veldig bra, etter noen måneder kunne jeg lage en plan. Den innebar å redusere vekten til et punkt for så å starte på treningsstudio for å bruke sådan maskin for å trene magen.. jeg kan bare IKKE holde på med sit-ups hjemme.. planen var å begynne på studio mars 2020… 🤪

      1. Haha ikke sant, det er ikke bare bare. Ser den med å redusere vekten for å begynne på studio selv om at det er helt feil sånn egentlig 💪

        Når er neste plan? 😍

        1. Går ikke an å planlegge, magen får henge til 2024. Slik det ser ut nå så blir jeg utestengt fra forsamlingsplasser etterhvert, så jeg får hoppe litt tau i gården her når våren kommer 😜👍🏾

    2. Har aldri hatt nyttårsforsett, for det tenker jeg at det klarer jeg ikke holde likevel.
      Men jeg kan sette meg litt slå mål innimellom, men nå har jo alle planer og mål gått i vasken med ME,n og formen.
      Liker å trene, men nå har jeg nesten glemt hvordan det gjøres 😄
      Var veldig flink noen år, så flink at jeg trente på meg tretthetsbrudd 😂
      Så det er farlig å trene…nå prøver jeg bare å bruke kroppen så den ikke forfaller helt her jeg ligger på sofaen 😁😄
      Lykke til! Dette klarer du ☺🥰

      1. Ja det er nettopp det som skjer meg å når jeg bestemmer meg for det ene og det andre som skal starte 1.januar. Så det har jeg gitt opp 🤗

        Mål er fint å ha og lettere å få til syns jeg. Jeg har også gått på treningsmeller det jeg går ut for hardt, det skal ikke skje.

        Me er nok vanskelig nok å håndtere vil jeg tro ♥️ Takk ja det skal jeg

    3. Jeg vil også trene. Holdt NESTEN på å kjøpe treningstøy i dag… Det hjelper ofte 😀 Da får jeg mer lyst. Har også treningsstudio 1 minutt nede i gata. Er bare å bestemme seg… Trenger kjernemuskelatur 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg