Har ikke sett noe til 7 års krisa enda

I dag er det en skikkelig hjemmedag, skittentøyet har nådd nye høyder og det får jeg orden på i dag. Ute er det kaldt så det ble ikke lange turen ut i dag heller, men i morgen så må jeg dra den litt lenger. På søndag er det både valentine, morsdag og vi har vært sammen i 7,5 år. Mange gode grunner til at det kanskje dukker opp en rose eller to her i huset enten fra han til meg, eller meg til han. Har ikke sett noe til 7 års krisa enda, så det lover godt. Vi har ingen grunn til å se noe til den heller så det er jeg glad for.

 

Kjærligheten får ikke jorda til å snurre. Men det er kjærligheten som gjør det verdt å bli med på noen runder og jeg er klar for flere runder. 

 

I går fikk vi heldigvis skrudd fra hverandre peisen og fikk vasket den skikkelig. Det var godt for det har irritert meg litt å ha et møkkete peisglass som jeg ikke har klart å komme meg frem til uten å måtte demontere. Men så lenge det var såpass enkelt er det jo ikke et problem lenger. Jeg lurer litt på om jeg vil komme til å male den svart, fikk litt lyst til det faktisk. Jeg tror det er en bra ting at jeg ikke har spraybokser stående her for når jeg først er igang med fornying så kan det fort gå utover mange ting. Det er jo moro.

Nyt kvelden 🥰

honey-script-font

Min Instagram HER og HER

Min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg