Har ingen planer om å åpne!

Sola er på vei opp, god morgen Norge er på i bakgrunn og jeg har en rolig og avslappende morgen. Det er ikke så veldig mye på min to-do-liste for dagen annet enn at jeg skal vaske litt klær, rydde og få orden på alt her hjemme. Liker slike dager, men det gir meg også rom for å tenke på kommende prosjekter. Som dere vet liker jeg å ha et og annet prosjekt enten på gang eller i planlegging. 

 

Jeg driver å planlegger et møbel jeg har lyst til å lage når våren kommer, har ingen planer om å starte på det før jeg kan stå ute med saga. Det frister nemlig ikke nå i denne kulden, for meg er nemlig alt under 0 grader ISKALDT!

 

Må også bestille Pcr test i morgen for de minste i huset, smitte overalt og denne gangen er de nærkontakter. Så det er bare å krysse fingra for negative svar, men har også forstått at oddsa for at det en eller annen gang kommer i hus er ganske så høy. Men, så lenge jeg kan så håper jeg virkelig ikke at det skjer! Har ikke tid (lyst) til at covid kommer hit, så jeg stenger døra for den og har ingen planer om å åpne!

Nyt dagen og ta vare på deg

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer
    1. Nei, vi vil ikke ha dette viruset, men det ser ut til å være vanskelig å unngå det etterhvert. Men som deg, så gjør jeg det beste for å unngå det 🙂
      Spennende å ha prosjekt å se fram til, og det er lurt å gjøre det utendørs 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg