Har jeg blitt for komfortabel?

Etter at vi laget ferdig kontoret mitt så er jeg her mye, jeg ser på serie og jeg skriver litt og jeg ordner og fikser litt. Har jeg blitt for komfortabel her inne? Sofa, stue, kjøkken brukes egentlig bare når jeg må når jeg tenker etter. Og når jeg trenger litt kjæreste tid så klart. Ellers så dras jeg hit, for det er her jeg slapper av, det er her jeg roer ned og koser meg ellers.

 

Jeg har lært meg å stole på bena mine. De pleier som regel å føre meg dit jeg skal. Det gjelder bare å la dem arbeide i fred….//Lars Saabye Christensen

 

Det er kanskje ikke feil så lenge det ikke er feil for han jeg deler hus med. Kan man bli avhengig av et rom? For da tror jeg jammen meg jeg har blitt det, og vet dere hva. Jeg koser meg gløgg ihjel her inne, her har jeg alt jeg driver med. Jeg satt å kikket litt på kontorstoler i sta og jeg syns jo at jeg burde ha en litt sånn royal stol her, denne her feks kan jeg jo kjøpe meg om jeg vinner i lotto.  Dyr, men knallfin da.

 

 

Ha en fin dag  🙏

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

2 kommentarer
    1. Høres bra ut at du koser deg på kontoret og deilig å ha ett rom å kunne trekke seg tilbake og pusle på med sitt. Fin stol! Ønsker deg en kjempefin dag! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg