Heldige meg!

Disse dagene her blir veldig lange, spesielt siden jeg ikke orker å gjøre så mye. MYE dø’tid kan man si, men herlighet det er ikke verdens undergang det altså det er ikke det jeg mener. Nyter det til og med LITT innimellom, det må jeg innrømme! Så fort jeg har energi nok så er det nok å ta tak i her og jeg gleder meg til det. Den tiden kommer og akkurat nå gjør jeg i hvert fall mitt aller beste for å slappe av slik man burde når man ikke er i toppform. Og jeg syns jeg er flink til det for å skryte litt av meg selv for jeg bruker å overse og kjøre på med gjøremål uansett.  

 

I dag har jeg tatt en dusj og laget litt middag, det er det eneste egentlig!  

 

Plutselig får jeg en snap fra ei venninne hvor jeg ser hu er ute og går på en plass jeg følte jeg hadde vært før. Kjente jo så klart ikke igjen min egen hage med en gang, det var jo det siste stedet jeg regnet med at det var. Spratt opp av stolen og gikk mot trappa og der sto ho, planen hennes var å rekke å dra før jeg så snappen da. Men jeg satt med telefon i hånda så det rakk hun ikke. Der kom ho jammen meg med et par tøfler til meg og de er så fiiiiiine og jeg ble så glad. ELSKER tøflene hun lager! Heldige meg, se på de da…. 

Ahhh blir så glad for sånne ting bare sånn plutselig på en mandag liksom ❤

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

16 kommentarer

Siste innlegg