Heldigvis bedre i dag….

En hel dag da jeg ikke gjorde noe som helst annet enn å lage middag, ja det var i går det. Over et døgn siden jeg skrev innlegg sist, og det er ikke ok for min del. Det er helt forferdelig å bli satt tilbake av en vond nakke, men den var så vond at jeg måtte ligge på sofaen innimellom. Noe som aldri skjer ellers, så det var faktisk veldig rart. Jeg sovna som en stein fra 13-15, lå litt galt med nakken da også, så var ikke noe bedre når jeg våknet.

Men, slike dager får meg til å være takknemlig over at jeg vet at dette bare er en dag eller to så er jeg ok igjen. I dag er jeg mye bedre enn i går og det er så godt å kjenne. Pluss at været er på min side, så da er det bare å smile og ikke bry seg mer om gårdsdagen, i dag er en ny dag. I dag er også ferien slutt hvor vi alle har vært samlet, det er litt trist, men sånn er livet.

Heldigvis så er det en god stund igjen av sommeren så vi kan nyte flere fine dager, det er jeg veldig glad for. Selv om at jeg skulle ønske tiden fløy til September når lille vakre baby’n kommer.

Ønsker dere en fin dag videre😍

-Lene-  

2 kommentarer
    1. Kjedelig å ha så vondt. Men det er som du sier med vondtene at man er jammen glad man ikke har MYE av det. Jeg har noe småtterier jeg også. Men det går over, og hvis jeg trener litt mer tror jeg det blir bedre. Og jeg tenker på folk som VIRKELIG har vondt, og da er jeg glad for at det ikke er noe særlig å snakke om 🙂 Har du ikke mer ferie nå, forsto jeg riktig? 😮

      1. Ja men det er nok bare en kink eller noe 😉 ja nettopp det jeg tenker å, så egentlig ikke noe å klage over sånn sett.. det verste med alt var at jeg ikke fikk blogga.. min samboer er tilbake på jobb, men jeg nyter sommeren ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg