Heldigvis kan dagens planer endres

Klokken er snart 12 og jammen meg har jeg fått gjort mye i dag allerede, kanskje ikke så rart med tanke på at jeg faktisk sto opp 04.20 i dag. Prøvde av hele mitt hjerte å sovne igjen, men det kunne jeg bare glemme. Jaja, da var det bare å komme seg opp da og sette i gang dagen. Og med det mener jeg se litt på serie og sånn i en time eller to først. Må jo våkne skikkelig før dagen starter ordentlig. Tiden gikk så sakte frem til butikken åpnet, men når klokka var 07.00 var jeg på plass på coop’en. Like greit å handle litt på mårran.

 

Det var en trøtt type som vandret rundt på senteret i dag. Ikke den meste freshe utgaven av meg selv kan man si. Men samme det, jeg fikk gjort det jeg skulle uansett jeg.

 

Vel hjemme igjen så spiste jeg litt frokost og tenkte at jeg kunne jo gjøre meg klar til å dra på senteret å kikke på gardiner kl 09.00. Kjekt med alt man kan få gjort ved åpningstid, ikke er det så mange folk heller og det er jo bra i disse tider. Jeg fant gardiner, likte fargen kjempegodt og de passet perfekt inn her etter min mening i hvert fall. Skulle egentlig ha noen som var litt tykkere i stoffet enn de jeg kjøpte, men i dag hadde jeg IKKE lyst å bruke 4000 kr på gardiner. Ble litt mørkt bilde da men.

I går ettermiddag/kveld var vi på middag hos min søster, hun og min niese har bursdag dagen før i går og i dag så da passet det jo å feire i går. Hun hadde laget hjemmelaget lasagne og gulrotkake, begge deler smakte kjempegodt. Kanskje Rune er med på å lage egen lasagne fra nå av isteden for Toro sin, han var vært litt skeptisk til det, men den i går likte han veldig godt.  Vi spilte litt kort og drakk et par slurker vin (er ikke en vindrikker uansett) og koste oss kjempemasse.

 

Heldigvis kan dagens planer endres

 

Dagen videre i dag blir litt annerledes enn jeg egentlig hadde planlagt, for jeg orker faktisk ikke å sette i gang med spilene i dag. Resten av dagen skal jeg bare kose meg og faktisk ikke gjøre noenting. Det skal bli skikkelig godt, og det kjennes ut som jeg nærmer meg en liten blund på sofaen. Det er jo ikke noe hyggelig om jeg skal gå rundt som en zombi i dag heller, er ikke halloween riktig enda. Gleder meg til skal vi danse i kveld og kvalitetstid med gjengen min. Håper min kjære samboer har lyst å stå for lørdagsmiddagen, så kan jeg dekke på jeg.

Ha en nydelig lørdag, det skal jeg

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
      1. Det er litt for tidlig for meg, eller jeg koser meg faktisk på tidlige morgener. Problemet er at jeg blir jo helt gåen utover dagen. Tok meg en time på øye i sta, så nå er alt bra igjen. Kos deg med kvelden du også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg