Helt fri!

Tradisjon tro så kom lammelåret på bordet i år også, det var koselig med mamma på middag. Jeg er fortsatt ikke fan av dette kjøttet, men det smakte bedre i år enn årene før. Tror aldri dette kommer til å bli en favoritt, men en tradisjon vil det alltid være. Dagen i dag har som alltid vært full av gjøremål og vi fikk vært å handlet det vi manglet og det var godt. Så utrolig mange mennesker det var på handletur i dag, tydelig at ALLE som ikke er på ferie pusser opp et eller annet.

 

Det er lenge til neste STORE prosjekt her i huset, nå har jeg lyst til å slappe av litt etter dette. Håper inderlig det er slik det blir, men jeg kjenner oss og at det kan dukke opp noen småprosjekt, det er jo bare sånn det er. 

 

I morgen får vi middagsgjester så starten på dagen skal gå til litt rydding, få ut alt vi ikke trenger å ha her inne lenge av verktøy osv. Det skal bli godt, siste rest av lister ble satt opp i dag. Og fra i morgen tidlig og 24 timer frem så er det HELT fri, ingen arbeid, ingen arbeidsklær og ingenting vi MÅ gjøre. DET ser jeg så frem til, det skal jeg virkelig nyte. Men nå er jeg så sliten i armen og bein og jeg gleder meg til å krype under dyna.

Håper din påskeaften har vært veldig veldig fin, det har vår vært, på vår måte 💛

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

6 kommentarer
    1. God morgen !

      Det er lenge siden lammelår har vært en del av min påske 🙂 Men det er jo litt tradisjon i det da…

      Lag deg en fortsatt fin påske og lykke til med gjester til middag 🙂

      1. God morgen
        Jeg kunne lett klart meg uten det låret, men så lenge det er noe R ønsker så må det bare på bordet.🤗

        Takk så mye, gleder meg til denne dagen, ha en fin dag du også💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg