Helt utrolig at man faktisk kan glemme så lett!

Endelig litt tid til å sitte ned, skrive litt og slappe av. Slike dager som den jeg har hatt i dag liker jeg. For i dag har jeg fått gjort masse og det er så utrolig godt. Alle klær er vasket, hus er vasket, sheriff og jeg er jammen meg vasket også. Men en smart plass til den duster’n på bilde der har jeg ikke funnet. Den er så kjekk å ha til Patrick (robotstøvsuger’n). Går du med tanker om å kjøpe en slik så anbefaler jeg på det sterkeste roborock 5 eller 6. Den gjør virkelig jobben sin, jeg er helt imponert jeg.

 

Helt utrolig at man faktisk kan glemme så lett, sjokkert over meg faktisk.

 

Du vet når du er nydusja, det regner og blåser kaldt ute å du MÅ på butikken. Det er ganske så kjipt å måtte det når man ikke har lyst i det hele tatt. Og tenk at jeg kjørte på butikken for å kjøpe 3 ting som var en suppepose, bordsmør og dopapir, sistnevnte var viktigst. Kom hjem, fikk på meg pysjbuksa, så fant jeg ut at jeg IKKE hadde kjøpt verken bordsmør eller dopapir. Fy søren, er det mulig. Så da får det gå uten til i morgen, ikke en liten mulighet engang for at jeg drar ut igjen. Stekesmør går fint å bruke til brødskiva og resten er historie.Jeg tror jammen meg jeg har vært litt rar i hele dag, for jeg trodde det var lørdag også. Jeg sa til svigermor i sta at jeg faktisk har glemt å sende lotto. “Også denne dagen da gitt når det er supertrekning og greier”, sa jeg da. Hun bare svarte “men kan du ikke sende lotto i morgen da?” Skjønner dere at jeg er litt rar i dag (også).

Ha en strålende FREDAG kveld 🤣

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg