Her snakker vi store problemer i hverdagslivet

For hver gang jeg bestemmer meg for å sette på meg negler så angrer jeg etter 3 neglen, men da må jeg jo bare fortsette. Heldigvis så er jeg alltid glad for at jeg gjorde det når jeg er ferdig, for det er jo fint og jeg får brukt ringene mine. Jeg syns nemlig ikke JEG kler ringer uten velstelte negler. Men, når det har gått et par dager så er jeg lei! Her snakker vi store problemer i hverdagslivet altså. Jaja, neglene er på, det ble 9 svarte og en i gull så da kan dagen bare begynne. 

 

For den som ser storheten i hverdagen, blir selve livet rikt.

  

I går kveld kjørte jeg en tur til Sandefjord, hentet dette og svippet innom 3 venninner i samme sleng. Det var koselig og jeg må nødt til å bli flinkere til å gjøre det oftere, dørstokkmila er nemlig ekstra lang etter middag. Men så er det likevel så enkelt når man er over den og ikke minst viktig. I dag vasker jeg klær før jeg skal bort til ei venninne på lunsj, det blir koselig for det er lenge siden nå. Snakk om å være sosial 2 dager på rad da gitt, ikke verst. Ønsker dere en fin onsdag!

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg