Hjemmesnekra badekar!?

Vi skal jo bygge nytt bad her oppe i hovedetasjen, starter forhåpentligvis snart og da skal jo interiøret der inne planlegges. På en måte ønsker jeg badekar, dusj har vi jo nede, men likevel så tror jeg at min tanke ender på stor dusj i stedet. Rune har mange gode ideer, men også ideer som jeg IKKE er enig i. Han kom med forslag på å bygge et badekar i tre, det ser jeg ikke for meg kan bli bra. Jo, det finnes trekar som ser innmari stilige ut, men hjemmesnekra, hmmm kjenner jeg blir usikker på det.  

 

Jeg vil jo gjerne har et stilfullt bad og jeg følte at trekar ødela det jeg så for meg. Hva tenker du, kan et moderne bad med et hjemmesnekra badekar bli fint tror du?  

 

Lurer på om jeg vil at vi skal gå for lyst, mørkt eller beige farge der inne. Hva er mest tidløst, et bad pusser man jo ikke opp så ofte så det er viktig å vite hva man driver med når det kommer til farger på vegger og gulv. Jeg vil ikke ha hvitt, det vet jeg, men kanskje beige, brunt eller helt mørkt, valgets kval kan man si. Det som er veldig bra er at det er ennå en stund til at vi (les jeg) må finne ut av det. Det skal tegnes og planlegges godt først, det er i hvert fall sikkert, men i løpet av 1-3 måneder så er vi i gang.   Håper ihvertfall vi velger korrekt farge på det som er viktigst. Hva ville du valgt på fargeskalaen?

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

24 kommentarer
    1. Nederste bildet for min del 😁 altså grått, fargene kommer med interiør og Rituals. Og forresten.. trebadekar, ingen hadde lurt meg med på det 😂

    2. Utrulig mye lekkert når det kommer til å innrede bad. Hvorvidt et hjemmesnekra badekar blir ok, kommer vel an på materialet . For eksempel kan den mørke mahognien bli veldig fin i ei litt lysere innredning, med innslag fra samme fargeskalaen i annet interiør.. =) Men det er nå meg, da 😉
      Ha en flottersfin kveld <3

      1. Det er jeg enig i, men et trebadekar fra leverandør tror jeg jeg hadde vært sikrere på enn et laget selv 🛀

        Gleder meg til å begynne og kikke på alt som må inn der etterhvert 🥰

        1. Ja akkurat det kan jeg være enig i – mye sikrere med tanke på evt. lekkasje – og mulige forsikringsproblemer..
          Skjønner godt at du gleder deg, og det skal bli spennende å følge med på det du kommer til å poste her etter hvert da =) <3

    3. Slikt er så vanskelig og finne ut av, det er jo så mye fint der ute! Masse lykke til , gleder meg til å se hva dere har bestemt dere for 😀

    4. Det er veldig vanskelig med et så dyrt rom. Det er jo veldig greit med et tidløst bad etter min mening, de fleste har ikke anledning å skifte bad etter trendene.

      1. Ja tidløst bad MÅ vi ha, det skal ikke gjøres om flere ganger. Viktig å ha en bunnfarge som man kan bytte farger på stæsj der inne. Dette er også et prosjekt vi kommer til å bruke tid på, nettopp pga at det er så INNMARI dyrt.🤗

    5. Jeg hadde nok falt på det siste bildet der… 😀 Eller et badekar med løveføtter eller noe… ikke innebygd… redd for lekasje osv 😀

      Vi skal planlegge nytt bad hos C om en tid og da er det snakk om badekar – og det tenker jeg skal stå fritt 🙂 Jeg har badekar hjemme hos meg (både dusk og badekar) og C har “bare” dusj… så jeg må jo bare komme med små hint om at begge deler er bra 😀 Vi får se 😀

      Spennende prosjekt med bad – og gleder meg til å se hva dere kommer frem til 🙂

      1. Det er moro å planlegge og enda mer moro å komme fram til hvordan det skal bli. Jeg tror ikke jeg er fan av de karene med løveføtter🦁 Åh det blir spennende da. Jeg ser for meg at hvis vi vil ha badekar, så kan det stå nede på badet der. LITT usikker på om jeg vil ha det her oppe, gjenstår å se. Så fort det er revet vegger osv så skal jeg ta nøyaktige mål og tegne det opp. DA ser jeg nok om badekar eller dusj blir beste løsningen.🤗 Ja, moro med alle prosjekt, elsker det. Takk, jeg deler underveis, men dette er enda en liten stund til❤

    6. Skal du tegne selv? Du er flink altså! Nei løveføtter var litt slik… men jeg liker disse moderne ovale badekarene 😀 Det blir bad på oss også etter hvert… men ikke nå 😀 Har nettopp vært med på å pusse opp litt stua hos C og nye møbler ventes denne uka! Spennende 🙂 Tror jeg må ta bilder av sofa og stoler en dag . når de har kommet . for de er lekre!

      1. “Tegner” det på et program på ikea.no, veldig enkelt egentlig. Ja, de ovale karene er skikkelig fine 🥰 Åh så moro, ja ta bilder det er moro å se 🤗

        Ha en fin dag

    7. Å, dette er ikke enkelt! Men jeg er vel litt enig i at jeg ikke hadde falt pladask om mannen sa han skulle snekre badekarinnredning 😉 Mange fine bad her, men jeg klarer ikke bestemme meg for hvem av dem jeg ville hatt 😀 Lykke til! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg