Hjernen spiller meg et puss

I dag har jeg vært skikkelig kjapp med å få ut et innlegg. Dager som dette, da jeg ikke gjør noe som helst da gjør jeg virkelig ikke noe som helst annet enn det jeg må. Og i dag har jeg ikke hatt noe på gjøre lista mi. Litt deilig, men litt kjedelig også. For jeg blir virkelig sløv når jeg først skal ha en sløv dag, da går jeg over eller rundt ting i stedet for å ta det opp rett og slett.

 

Men på dager som denne så kommer som regel energien og lysten til å ta opp det jeg har unngått hele dagen snikende på kvelden. Da vil jeg gjøre alt jeg kunne gjort på dagen, rare greier. Det er ikke ofte jeg har sånne ikke gjøre en ting dager, jeg har blanda følelser ang det. Det er sånn elsk/hat opplegg. Det er godt samtidig som det er fælt på en måte.

 

Jeg kunne ha gjort litt å litt i dag da, men det var en liten uklarhet imellom hjernen og kroppen i dag. 

 

Rune driver å skrur litt på bilen sin så han tok “min” bil på jobb i dag. Rart med det, men i dag som jeg ikke kan kjøre noen plass har jeg lyst å kjøre overalt. Og jeg MÅ ikke ut å kjøre hver dag for å si det sånn. Hjernen spiller meg et puss for jeg skjønner ikke hvorfor tanken skal tenkes engang når man faktisk ikke kan. Det er jo på en måte litt dårlig gjort syns jeg

 

Nå har klokka passert 19.30 og som forventet så kribler det i rydde og støvsuge lysten. Så da er det bare å slenge på litt musikk, ta en dans med støvsuger’n og få litt orden på mine tidligere hinder rundt her. Bedre sent enn aldri vil jeg jo si. Skjønner ikke helt hvorfor energien min synker så drastisk når sola tar en pause. Det er jo da jeg får vært inne og gjort ting!

Nyt mandagskvelden

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

2 kommentarer
    1. Jeg har bare vaska litt tøy i dag.. Her er det mannen som står for støvsuginga.. men litt dansing til arbeidet hørtes hyggelig ut… Fin ny uke til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg