Hjertet slo et ekstra slag den dagen

På denne dagen for 3 år siden var dagen da jeg la ut mitt aller første blogginnlegg.1638 (1639 med dette) innlegg har jeg publisert siden da, det er fordelt på 1095 dager så jeg har skrevet stort sett hver eneste dag siden. Den aller første gangen hadde jeg brukt dagen på å opprette bloggen, skrive, slette og skrive igjen. Og jeg kan huske at jeg brukte et par timer på å tørre å trykke publiser. Det var skikkelig skummelt, og jeg hadde blandede følelser. Merkelig hvordan ukjente ting kan være så skummelt og hvordan det i dag er en del av min hverdag like mye som alt annet.

 

Men jeg visste at dette var noe som ville passe meg og jeg hadde lest blogger i mange år allerede, og jeg var litt misunnelig på de som faktisk var bloggere. Følelsen når jeg fikk min egen var en rar følelse og da jeg trykket på publiser slo hjertet et ekstra slag. Nå var jeg i gang og jeg var veldig glad for valget mitt. Jeg er utrolig glad i dette blogg miljøet, og har blitt kjent med veldig mange utrolig fine mennesker både her på blogg.no og av lesere på Fb siden min. Jeg gleder meg til å fortsette slik jeg gjør, og gleder meg til å produsere mange flere innlegg.

 

Dette er mitt sted, min plass for å skrive og dele MIN hverdag og jeg liker det veldig godt. Håper dere som leser og er innom siden min liker den og vil fortsette å følge meg fremover, for meg blir dere ikke kvitt så lett. Jeg setter utrolig stor pris på dere som engasjerer dere her hos meg og støtter meg i min hverdag. Uten dere hadde det nok blitt kjedelig å blogge, for det BETYR MYE å vite at jeg har dere lesere.

Hipp hurra for bloggen min i dag og del gjerne så jeg får enda flere lesere🙏❤

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer
    1. Gratulerer med bloggbursdag 🙂 Jeg har blogget i 9 år jeg 🙂 Startet i 2012. Veldig rart. Blitt kjent med mye folk i løpet av tiden. MØTT mange bloggere osv 🙂 Kos deg med dagen 🙂

    2. Gratulerer med bloggbursdag! 😊 Blir det kakebursdag? 😉 Jeg titter innom deg titt og ofte, og det kommer jeg til å fortsette med 😊

    3. Gratulerer så mye med bloggdagen! 😀
      Men hvordan foregikk denne oppstarten i forhold til plattformbyttet?? For om det ikke allerede var i gang, så må det jo iallfall kun ha vært snakk om dager før de begynte..
      Jeg var jo selv en fersking i faget den gangen, i det jeg var kun noen mnd tidligere ute enn deg. Jeg åpnet kontoen på vinteren en gang, men kom ikke nevneverdig i gang med noe før godt ut på våren. Men jeg fikk jo iallfall med meg sommeren dette året, hvilket viste seg å holde for at jeg ikke måtte vente i all evighet før jeg fikk bli med på flyttelasset under utsilingen i forbindelse med plattformbyttet..

      1. Takk, tenk at det har gått 3 år, det er litt sprøtt. Jeg begynte å blogge i nov på hmmm hva het det da (shit husker ikke!) og ble flyttet over på denne plattformen i januar (tror jeg). Så plattformbytte skjedde ganske kjapt etter at jeg startet. Måtte søke meg inn på blogg.no og fikk komme inn her før min gamle ble slettet. Phuuu. Nesten blogget like lenge vi da 💪💪💪

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg