Holdte nesten på å bli gal et par øyeblikk

Denne helgen har vært en meget rolig helg og det fortsetter i dag, for jeg er fortsatt ikke i form. Håper inderlig dette er siste gangen på lenge jeg blir forkjøla, det merkes i hvert fall godt at man ikke har vært utsatt for bassilusker på LANG tid. Det syns på sosiale medier også for i 2020 så man aldri en post om at noen var syke, nå er «alle» det. Det er som med trening, man er ikke ordentlig syk før man poster det! SoMeLife!

 

I går holdt jeg på med å lage sånn konglegreie som jeg ikke vet hva jeg skal kalle i mange timer. Ble langt ifra ferdig og jeg sleit skikkelig, holdte nesten på å bli gal et par øyeblikk. Å jobbe med knusktørre kongler er ikke bare bare. Men, når jeg ikke får til det jeg prøver på så skal jeg I HVERT FALL få det til, derfor tok det hele dagen. Tok det også veldig rolig, satt foran peisen og så på film samtidig.

 

Med andre ord så var det en fin søndag tross alt, skal ikke klage før man virkelig har no’ å klage over. Som sagt så tror jeg at denne dagen blir en liten ekstra søndag for meg. Har du holdt deg frisk? Eller herjer det det ene og det andre hos deg også? Vel, det er enda en stund til jul så håper vi får en jul som inneholder null tull. Ønsker dere en fin dag. Hva syns du forresten om snømannen Fred på bilde? Han fikk jeg i gave i går av noen som syns det var gøy med snø på bakken.

christmas-bear-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

9 kommentarer
    1. Det er en bra egenskap å ikke gi seg når man holder på med noe, strever og ikke får det til… Vilje, kaller jeg det. Kan komme godt med, men ikke om det tipper over i galskap og dumskap, hahaha… (Snakker om meg selv!) Håper du føler det frisk og rask snart! 💖 Jeg er ganske frisk, utenom det vanlige. 😜

      1. Ja har heldigvis den egenskapen, gir meg ikke før jeg må, men nå ser det ut som at jeg har fått dreisen på det 🤞

        Jeg håper virkelig det jeg å, det er slitsomt med denne hostinga 🤦‍♀️🤦‍♀️ Godt å høre at du er frisk og ikke sliter med forkjølelse ♥️

    2. God bedring med forkjølelsen 🥰 Du er inne på noe der, at man leste aldri om at noen var syke i 2020, og i begynnelsen av 2021. Nå tror jeg at nesten alle jeg kjenner har vært innom en langdryg forkjølelse. Inkl meg selv. Bra egenskap å ikke gi opp selv om man blir veldig frustrert og oppgitt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg