Hørte jeg feil tro

I dag har jeg vært effektiv og har vasket alle vinduer, ikke utvendig da, det fikser Rune. Eller jeg har tatt de som kan snus utvendig også. Det er så utrolig godt med rene vinduer spesielt på ettermiddager med DET fantastiske lyset ute. Som dere vet så er jeg jo en solnedgangsjunkie, det er det vakreste jeg ser ute. Spesielt ved vannet, omg!

 

Du vet på våren når man hører korpset spiller ute, det er liksom et sikkert vårtegn. Tror kanskje jeg hørte feil akkurat nå, men spilte de ute tro? Hmm kanskje, kanskje ikke.

 

Nå skal jeg finne frem limpistolen, for jeg har sett noe jeg har kjempelyst til å lage. Materiale er ting stort sett alle har liggende hjemme. Hvis (når) jeg får det til så skal jeg vise dere. Er i litt kreativt hjørne om dagen og i stedet for å tenke at jeg skal gjøre det en dag så gjør jeg det nå. For nå har jeg tid til det.

Ønsker dere en fin kveld alle sammen 🤩

christmas-bear-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer
    1. Det er godt når alle vinduene er rene, noe mine ikke er… Jeg har prioritert å tørke av vinduspostene og hengt opp julegardinene min i dag. Så får jeg se om jeg tar rutene et tak om noen dager, hvis det ikke blir veldig kaldt da 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg