Høstens ønskeliste…

Høstens ankomst gir meg litt kløe i interiør fingrene mine og nå kjenner jeg på lysten å bytte ut resten av glass og sølv. Jeg selger det ikke evt, men legger det bort en periode for det kommer vel tilbake en eller annen gang. Jeg liker å hente inspirasjon både på blogger og instagram. Og i kveld har jeg blitt sittende å kikke litt inne på bohus, Halvor Bakke sine kolleksjoner er jo bare så utrolig fine.. Disse lyktene skal jeg bare ha, kjempefine. Se herJeg er litt glad for at jeg har grå sofa for det er mange farger som går til den, og jeg trenger høstfarger nå og jeg vil gjerne gå for farger jeg vanligvis ikke bruker. Forandring fryder og det er nettopp det jeg trenger nå også.. Her har jeg funnet et par puter fra Halvor Bakke som er bare knall fin, hva syns du? Link til den grønne her og den rustfargede her.

Gleder meg til forandring ❤
signature-fonts

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Ja Halvor B er en veldig dyktig designer -han lager masse fint! Og de lyktene har venninnen min -det er nesten magisk når hun har lys oppi de, da det mønsteret blir så fint! Og de putene var veldig delikate!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg