En høytid alene..

Spesielt i høytider så går tankene mine til mennesker som er alene, som ikke har familie å være sammen med. Jeg får så vondt av at det er så mange mennesker der ute som har det ensomt. Mange som tilogmed er syke, noen er barn som ikke har noen. Det er utrolig trist å tenke på 😥Heldigvis så er det så utrolig mange som melder seg inn i frivillighetssentralen og besøker syke, ensomme gamle og unge mennesker. En utrolig fin ting å gjøre, og det varmer hjertet mitt ekstra å tenke på, noen i vår familie er også der og støtter, og det er jeg veldig glad for ❤

Alle som gjør slike ting for andre gir jeg min fulle respekt til…🙏

Ha en fin langfredag

-Lene- 🐣

 

3 kommentarer
    1. Det er trist! Jeg var akkurat med på å arrangere en vårfest for de ensomme og for tiggere, rusmisbrukere. Det var en opplevelse å være med som medhjelper i frivelighetssentralen denne dagen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg