Hun står for så mye godt

I dag kom solbrillene av jeg har bestilt fra Yummymummy sin kolleksjon. Knallfine briller og de mest behagelige solbrillene jeg har hatt på noengang. Det er ikke bare noe jeg sier, det er fakta. Enkelte solbriller kan være så vonde bak ørene, men det var absolutt ikke disse. Det er ikke vanskelig å vite hvor man skal bruke penger på nye solbriller når man samtidig støtter en person man liker.

 

Du er forresten fantastisk du også!

 

Hun står for så mye godt. Hennes meninger, måten hun er på og for de unge i dag. Hun gjør det hun kan for å få bort ting på nett som kan påvirke unge. Hun får også oss som ikke er så unge til å føle at alt er greit. Hun er ærlig, hun sier ifra når det trengs og gjemmer seg ikke når hennes stemme burde bli hørt. Du har en stemme som absolutt burde bli hørt så fortsett å bruk stemmen din.

malenna-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤
 

 

2 kommentarer
    1. Fine solbriller 🙂 Jeg er ikke så vant med solbriller. Føler at alt blir så MØRKT 😀 Sikkert meninga, men jeg ser så dårlig så da føles det litt hemmende. Ha en fin dag Lene <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg