Husk at det alltid finnes sol i hjerte

Så var vi i gang med ny uke igjen! Herlighet, tiden kan slakke ned farten litt syns jeg. Klarer jo så vidt å henge med jo og det føles som om at mandagen kommer oftere og oftere. Vel, solen skinner så da er det jo faktisk helt greit likevel. I dag så skal vi handle inn resten av materialene vi trenger før prisene skyter i været i morgen. Kanskje det er derfor det var tomt enkelte plasser før helgen, de har nok bestilt slik at det kommer i morgen. Smart move! (det hadde jeg gjort også).

 

Men, den som leiter finner så forhåpentligvis har de fortsatt det vi trenger inne når vi får kommet oss avgårde etterpå, Rune må bare komme hjem fra jobb først

 

Jeg har i dag ryddet litt i rot i gårdsplassen, men føler liksom ikke at jeg helt kommer i mål der. Så det er noe vi virkelig må ta tak i nå som neste punkt på lista. Ja, det er fint her innenfor våre “murer”, men det burde se bra ut utenfor også syns jeg. Det er lett å overse, men nå har vi gått forbi det litt for lenge. “Drittarbeidet” må også bli gjort. Ellers så er det nå snart 3 uker siden første vaksine så jeg begynner å føle meg litt mer sikret enn før for sykdom av covid. Det er veldig deilig følelse å ha, det er LENGE siden sist for å si det sånn.

Ønsker dere en fin dag, i sol, regn, tåke eller hva som skjer der du er. Husk at det alltid finnes sol i hjerte ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg