Er det så viktig hva andre tenker?

For 3 år siden så satte vi opp et stort telt på verandaen, i anledning stor familiegrilling og fare for regn. Etter det lot vi det stå ut sommeren, og året etter satte vi det opp igjen. Vi har null skygge på hele vår uteplass, så det var så ekstremt deilig å ha det oppe. Fint ble det inne i teltet også, men det så kanskje ikke så fint ut for andre som gikk forbi. Derfor har vi ikke satt det opp igjen, men…. jeg har lyst.. hva syns du??Man vil jo helst at det skal se fint ut, både fra utsiden og innsiden og det er nettopp det som gjør meg usikker. 🙄 Når det kommer til slike ting som dette, er det da viktig hva andre tenker??

Ha en ellers fin lørdag

-Lene- 🌷

 

4 kommentarer
    1. Det er da ikke så viktig hva andre tenker.
      Gjør det dere trives med.
      Teltet har jo i det minste bevist at dere savner et område med skygge og ly for regnet på terrassen. Daerjo teltet en grei måte og fikse det på.

    2. hva andre tenker om det hadde jeg virkelig ikke brydd meg om, og har du en surmaga nabo som klager er de nok bare misunnelig. Synes det var fint jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg