Hva betyr arbeidsplassen for deg?

For meg så betyr plassen der jeg sitter å skriver på mye for innholdet mitt, jeg merker at ordene kommer lettere om jeg sitter et sted der jeg har god utsikt. Som feks på hytta i sommer, der fikk jeg tankene til å strømme på og ideer kom på løpende bånd og innhold ble laget på en lett måte. Hvis jeg sitter i stua her hjemme når Rune ser en film så går hodet mitt i surr og jeg får ikke til noenting. Da kan jeg sitte å se på skjermen i lange tider før jeg får ned et ord.Jeg liker at det er stille rundt meg og at jeg har bare pc og meg selv, så derfor bruker jeg å sitte på hobbyrommet mitt. Der har jeg alt jeg trenger.. stillhet, inspirasjon og mulighet til å kose meg med innleggene mine. Nå på sommeren elsker jeg også å sitte ute, under parasollen og bare skrive å skrive. Så for meg har det veldig mye å si hvor jeg er for å produsere et innhold jeg kan si meg fornøyd med. Kan du skrive hvor som helst? Hva betyr arbeidsplassen for deg?

signature-fonts

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Den arbeidsplassen på første bildet (er det hytta di siden du nevnte den?) var nyyyydelig! Og såg koselig ut. Jeg liker nok best å jobbe ett sted det er fred og hvor jeg ikke blir avbrytt. Ideer kommer gjerne andre steder enn jeg sitter for å jobbe.

    2. Jeg kan skrive hvor som helst, men må være uthvilt for å være motivert og få inspirasjon ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg