Hva er bedre, lytte til hjertet eller til hode? 

Nå har jeg kokt meg litt kaffe sola er på vei og jeg tenker jeg skal kjøre på med en liten spørsmålsrunde ut av spørsmål jeg har tatt fra Vera. Jeg liker slike innlegg og ikke bare det, men det kan jo hende noen syns det er alright å bli litt bedre kjent med meg og mine tanker om ting. Så la oss bare sette i gang. 

 

Hva, om noe – syntes du ikke man skal spøke/tulle med? 

Døden, det verste jeg vet er når noen pranker andre som for eksempel på 1.april om ulykker eller død, det spøker man faktisk ikke med.  

Har du noen arr, og hvordan fikk du det/dem? 

Jeg har et arr over høyre øye etter en piercing jeg tok da jeg var ung. Angrer fortsatt på det for å si det sånn. 

Har du fått bot for å kjøre for fort noen gang? 

Ja, det har jeg faktisk fått 2 ganger, den dyreste boten ble på 2900 kroner. 

Hvor høy er du? 

Jeg er 164 cm høy 

Din dårligste egenskap? 

Jeg starter alltid for seint med å gjøre meg klar hvis vi skal noe. 

Hvordan vil du helst bli trøstet når du er lei deg? 

En klem, omtanke og en god samtale om temaet. 

Hvilke tre ting ville du aldri brukt penger på? 

Narkotika, lungemos og pappsugerør. 

Hva er bedre, lytte til hjertet eller til hode? 

Alltid tenkt, følg hjertet ditt, så hjertet.  

Hvilke tre egenskaper hos deg selv setter du høyest? 

Det må være min omtanke for andre, at jeg er snill og at jeg er positivt innstilt.  

Hvordan behandler du mennesker du ikke liker? 

Veldig få mennesker jeg ikke liker, men de jeg kjenner at jeg ikke har kjemi med på noen måte lar jeg på en måte bare være i fred.  

Ønsker dere en fin fin dag og jeg håper solen skinner hos deg ☀

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

23 kommentarer

Siste innlegg