Hva jeg ønsker og hva jeg ender opp med….

Jeg elsker å kjøpe klær og ting på nett, men jeg har et lite farge problem. De gangene jeg kjøper klær med farger så klarer jeg ikke å avslutte handelen før jeg har kjøpt noe svart også..Just in case liksom. Og jeg ender alltid opp med å bruke det svarte som er kjøpt.🤦‍♀️ Jeg vet jeg kler farger, men jeg føler meg så synlig i det føler jeg. Så dette er noe jeg virkelig må skjerpe meg litt på. Kan jo begynne sakte men sikkert, det går jo. Sko kan jeg gjerne ha farge på, så jeg får jobbe meg oppover derfra..Er dere fargerike?Ønske om å bruke sommerkjoler med blomster og freshe farger er jo der, det skal ikke stå på det. Kanskje det er lurt å begynne med en svart med blomster på… lur ide tiiihiii….

Ønsker dere en fin lørdag

-Lene- 😘

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg