Hva sa du for no’?

Dagen i dag har vært en kjempefin dag, effektiv, slitsom og akkurat nå er ballongen gått tom her hos meg. I går satte vi jo inn nye vinduer og i går kveld når klokka nærmet seg 20 fant jeg ut at akkurat nå er verken listene eller foringene var kommet opp så burde jeg jo sette i gang å male. Så slipper jeg å maskere og ikke minst så slipper jeg å være meget forsiktig. Så jeg slang meg i bilen, kjøpte maling og satte i gang. Ble ferdig med et strøk på vinduveggen før natta, men det betydde jo at jeg måtte opp tidlig slik at strøk 2 var tørket innen Rune skulle begynne med alt innvendig.

Siden jeg var så godt i gang satte jeg i gang med resten av veggene også. Så i dag har jeg malt i 10 timer og fått ferdig 2 strøk, etter så lang tid fikk jeg endelig gjort det. Nå var det godt å bli kvitt den mørke grå fargen på veggene. Rune har også jobbet som en helt i dag, han er ikke så erfaren på å fore og liker ikke å liste. Men dette ville han få perfekt så han brukte god tid til måling (han har kuttet et par lister feil i sitt liv, hans egne ord). Men i dag fikk han det til så bra, det ble perfekt i våre øyne. Jeg sitter nå på kontoret, han ligger i sofaen.

 

Vi klarer hvis vi vil, det er ihvertfall sikkert! Og en ting er helt klart, vi vil ❤

 

Igjennom veggen hørte jeg at han snakka i stua, og gikk inn for å se hvem han snakka med, jeg er nemlig veldig nysgjerrig også. Vel, han snakka ikke med noen, så jeg sa: “Hva sa du for no’?” Han så på arbeidet sitt og sa: “Jeg sa bare at han der som har satt inn foringer og lista vinduene er jækla flink”! Det var litt morsomt og jeg sa meg virkelig enig i det. Han er faktisk jækla flink! Nå så kjenner vi det begge to i både kropp og sjel at vi har stått på i hele dag, så resten av kvelden så blir det total avslapping. Så er det på’n igjen i morgen med nye gjøremål.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg