Hva skjedde med verden?  

Når jeg nå sitter og tenker tilbake på 2020-2021 så føles det egentlig som om at de årene ikke har eksistert. På en måte er det helt greit, på en annen side skapte man minner fra denne tiden også. Men, det var slitsomme år, det var mye frykt og usikkerhet og akkurat det har jeg lagt i glemmeboka for det er absolutt ikke noe å minnes. Så begynner 2022 og jammen meg så er det triste ting som skjer nå også! Ja, det er pandemi enda, men frykten for det er ikke der på samme måte i det hele tatt og første runde med covid gikk veldig bra for min del.  

 

Ekte ro er ikke fravær av storm. Ekte ro er å finne fred midt i stormen.

 

Krig og elendighet herjer i Europa, folk mister hjemmene sine i brann. Over 300 mennesker er nå hjemløse på Fjell i Drammen, altså det skjer liksom noe hele tiden. For ikke snakke om prisene på strøm, drivstoff og matvarer, hva skjedde med verden? Attpåtil skal de lage skille mellom mennesker fordi noen ikke vil ta vaksine ved å innføre coronapass, hva er greia med det egentlig? Verden er rar og spør du meg blir den bare rarere og rarere! Skip to the good part tenker jeg og jeg håper den kommer snart. Putin kan ta seg en bolle ihvertfall!

Godt man har et fredelig hjem

Ha en fin dag 🙏

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

10 kommentarer

Siste innlegg