Hva som venter bak neste sving..

Nå er jeg litt smått i gang med kjøkkenplanlegging, kjenner nemlig på en oppussing trang hver eneste høst. Og siden det er “høst” i morgen så er det jo greit å begynne å tenke på dette ihvertfall. Lenge siden sist jo, men jeg får si som jeg sa med badet, det skal ta tid og det som ofte tar aller lengst tid er jo planleggingen. Fargepaletten er klar, men det må tegnes, regnes på og snakkes om. Inni mitt hodet så er jo utseende helt klart ferdig for lengst, men vi må jo være enige på en måte.

Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre! Det første skrittet er å si at du kan!

Alt er ikke for alle, men det man brenner for er enklere å lære enn hva alle andre kan på sitt “felt”. Interessen er første steg, har man ikke den så er det jo ganske kjørt. Når det kommer til oppussing så tenker jeg forbedring, utvikling og utseende lett. Det betyr ikke at alt går på skinner, det er mye som er vanskelig på dette området, det er helt sikkert. Men, vi ber om hjelp om vi sitter fast, jeg litt lettere enn Rune, han skal helst klare sjæl hehe!

 

Livet er å tapetsere på nytt og på nytt

 

Det aller første som skal gjøres her i huset er å ferdigstille verandadøren og sette på lister i soverom gangen, det er noe som burde vært gjort for lengst. Men, vi falt begge litt sammen når badet var ferdig og trengte en pause fra alt på det området og det har jammen vært godt. Sommeren har vært stort sett drill, pensel og målefritt. Digg! Så begynner fingrene å klø da vet du og nyskapende tanker dukker opp. Sånn erre bare.

Nyt dagen ☺

radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg