Hva ville jeg vært uten deg

Jeg var snart 14 år og det var noen dager før første skoledag i 8.klasse.. Jeg og noen venninner var oppe på skolen og “hang”. Så kom du, ny og fresh her på det lille stedet vi bor. Jeg syns du så så kul ut, tøff jente liksom! Jeg så på deg, vurderte i et sekund, og frempå som jeg var sa jeg: “Hei du, hvor er du fra’a?” Du svarte: “Jeg er fra Sandefjord, og jeg gikk på Ranvik ungdoms skole før” på en litt sjenert måte. “Jeg skal begynne på skolen her i klasse 8b”. Oioi min klasse tenkte jeg.” 

 

Dette var starten på et vennskap som gjorde at du fortsatt den dag i dag er min aller beste venninne. Dette var starten på en haug av opplevelser, latter, tårer og utfordringer i livet. Minnene er mange med deg og jeg gleder meg til å skape flere.

 

Så til min kjære beste venninne

Du er en person som klapper når jeg får til det jeg brenner for og støtter meg når jeg gjør feil. Du er alltid der for meg og er det en ting jeg vet så finner du alltid veien hit til meg om jeg trenger det. Mellom oss så er det ikke alltid det du sier som er det viktige, for meg så holder det lenge at du er du. Du med ditt smil, din til tider irriterende latter og ditt vennskap betyr mer enn du aner.

 

❤ Bestevenner kan være litt som ballonger, gir du først slipp, kan de fly vekk og forsvinne.
Derfor vil jeg binde deg fast til mitt hjerte, slik at jeg aldri mister deg ❤

 

Du er en del av meg, du har vært med på å forme meg til den jeg er og du er en del av min familie. Du viste deg å være en jeg kom godt overens med fra starten og som jeg ikke visste ville bli en så stor del av livet mitt. Men vet du hva, du er en av de som betyr aller aller mest for meg, en av de som løfter meg opp når jeg er nede og får meg ned på bakken igjen når jeg er høyt oppe.

Ha en fantastisk dag ❤🎉

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg