Hvem er du?

Du har sikkert opplevd selv å få spørsmålet om du kan beskrive deg selv med 3 ord? Det er egentlig vanskelig nok i seg selv det, men det går fint så lenge man tør å være ærlig med seg selv. Min beskrivelse av meg med 3 ord er at jeg er omsorgsfull, familiekjær og snill. Dette er 3 ting jeg vet at jeg er, så derfor føles det trygt å si det. Og med årene så har jeg blitt så mye flinkere til å finne positive sider ved meg selv så det å beskrive seg med bare 3 ord, kan ofte bli vanskelig fordi det er så mange ord som passer meg.Men, en ting jeg aldri har likt er spørsmålet “hvem er du?” ,da stivner jeg til og hakke peiling på hva jeg skal si. Grunnen til det er kanskje at for mange år siden når jeg tok mot til meg å kontaktet en psykolog for min dødsangst jeg hadde den gangen, så opparbeidet jeg meg en styrke for å tørre å gå dit. Jeg kom inn og han lente seg tilbake i stolen og det første spørsmålet han spurte var “Så, hvem er du?” Jeg bare 😱Jeg kjente at jeg frøys, jeg fikk ikke frem et ord og jeg satt der som en isbit som har begynt å smelte.Jeg sleit skikkelig, men heldigvis så skjønte han greia og omformulerte spørsmålet..phuuuu ! Jeg skjønner jo at dette ikke skal være så vanskelig som jeg tror det er, men kan dere beskrive dere selv med 3 ord og uten noen problemer svare på spørsmålet “hvem er du?”

-Lene- 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg