Hvem ville jeg vært uten alt dette?

Nå er det bare å innrømme det, denne lille jenta på bilde fyller 50 år i dag. Jeg skal også innrømme at jeg syns det er utrolig rart å tenke på. Jeg vet at jeg ikke er eldre enn jeg har lyst til å være, men jeg har blitt gammel nok nå til å tenke at jeg er ung til sinns og DET sier jo litt. Jeg har også fått denne: “du holder deg godt”, enkle ord med gode tegn på at man faktisk er eldre. Selv om man ikke kunne tro at jeg fyller 50 (hehe) så er det det som er sannheten og jeg er så takknemlig og glad for det, men som jeg har sagt før så syns jeg det er helt syykt å tenke på.

 

I går kveld ble jeg sittende å tenke over livet mitt frem til nå, ting jeg har opplevd, ting jeg har gått igjennom, ting som har gledet meg, ting som har gjort meg sterkere og ting som har gjort meg rikere. Hvem ville jeg vært uten alt dette? Det vet jeg ikke, men pga av alt dette er jeg jo nettopp den jeg er. 

 

I dag feirer jeg livet, i dag er det min dag. Jeg har fått frokost, roser og gave av min kjære og han har hengt flagget ut. Sola skal skinne i dag og jeg skal kose meg masse hele dagen. Den store 5-0 dagen er her, 50 år med håp og drømmer, regnfulle dager og gylne solstråler. Det er ikke så ille å bli 50! Gleder meg til dagen i dag, humøret er på topp og jeg våknet i dag opp og følte meg akkurat som i går.

F er for hvor Fabelaktig jeg har det i livet mitt. E er for hvor Elsket jeg føler meg. er for all Moroa jeg opplever i livet mitt. T er for hvor Takknemlig jeg er for alt. I er bare for hvor Irrelevant et tall er.

Ha en fin dag og skal du skåle i dag, så ta en skål for meg også da 🎉🎉🎉🎉

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg