Hver dag er en helt ny dag!

Fredag og denne uka er snart forbi, jeg syns den har gått overraskende bra på alle måter og det er et godt utgangspunkt for en fin helg. Jeg startet faktisk dagen med å handle inn til taco i kveld, godt å få unnagjort i dette snøværet. Hovedgrunnen til at jeg i det hele tatt orket å tenke tanken på å dra på butikken var at jeg ikke hadde verken melk (til kaffen) eller iskaffe og DET er jo krise! Men med det unnagjort så har jeg resten av dagen til å gjøre annet.  

 

Den følelsen som fredag gir skulle man hatt hver eneste mandag også, tenk så enkel ukestarten hadde vært da. Men, det er god hjelp i å tenke annerledes ang mandagen også da.

 

For i bunn og grunn burde man jo egentlig bare være glad for at man faktisk har muligheten til å stå opp hver dag selv om at det innimellom er slitsomt. Hver dag er forskjellig, men hver dag er også en helt ny dag for oss alle. Det er jo det som betyr noe og på grunn av alle de fantastiske ordene og tankene til Vivian (Mammapaahjul) de siste årene så har jeg blitt så mye flinkere til å tenke i disse baner. Hun inspirerer meg hver eneste dag til å være positiv. Og det er jeg takknemlig for 🙏

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg