Hverdag er hverdag og helg er helg

Wow wow wow for en dag det var i går, men jeg må bare si at det er jammen meg bra vi ikke har for mange av de dagene med en sånn varme. Likevel var det en knallfin dag med svette som rant både oppover og nedover. Natta var varm, men våknet bare et par ganger så det skal jeg ikke klage på.  

 

I dag så har vi vært i Tønsberg på New Yorker, litt skoleshopping måtte til og i morgen begynner den virkelige hverdagen. Det skal bli godt på mange måter for alle tenker jeg. Og jeg tror faktisk det er litt sommerfugler i magen på disse elevene også. Heldigvis så blir det en solrik start på skoleåret. 

 

I hele sommer så har vi planlagt at ved første skoledag så begynner også en sunnere hverdag, lørdagsmat er ikke lenger hverdagsmat. Nå tenker vi at hverdag er hverdag og helg er helg. Det er viktig å kjenne på forskjellen syns jeg og selv om at jeg i hele sommer har vært flink med tanke på mengder så vil jeg også få inn sunne vaner igjen.  

 

En ting jeg trenger å skjerpe meg på en enkle løsninger, lage fra bunnen er jo egentlig så mye bedre enn ferdigprodusert. Så det er noe jeg jobbe med fremover. Lese og lære er en kjekk ting og man kan hvis man vil, det vet man jo. Og FISK, det er godt selv om at tanken på det ikke er like godt. Må ha det, bare må ha det! 

radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

10 kommentarer
    1. Ja dette med at helg er helg… av og til føles det som det er helg hele uken :-/ 😀 !!!

      Jeg har tatt rev i seilene før ferien… og har ikke spist søtt eller salt … har ikke hatt behovet etter det… så jeg er inne i en god steam 🙂 Men min kjære C er jo glad i dette – så han kan unne seg det uten at jeg blir fristet 🙂 Ikke det at jeg ikke liker det og slikt… men har bare ikke hatt suget… og det er veldig greit.

      Mat ellers… ja det å lage fra bunnen av – det er morsomt – men ikke alltid tid til liksom 🙂

      Nå er det skolestart og hverdag!

      Lag deg en fin fin onsdag 🙂 (snubler litt i dagene…. og tenkte det var tirsdag i dag )

      1. Ja det er nettopp det det har gjort i det siste, så greit med en forandring. Så flink du har vært/er ❤ Hadde jeg spist godteri slik som Rune så tror jeg jeg hadde rullet avgårde så heldigvis gjør jeg ikke det. Er ikke spesielt glad i det heller☀

        Elsker hverdagen🤗

    2. Godt med litt sol sol varmer kroppen i dag, men samtidig ikke for varmt. Vi har jo ikke fått vent oss til varme i sommer. 😄
      Det skal bli 2 dager med sol her nå, så vi passer på å gjøre litt ute, og nyte det samtidig.
      Greit å skille på hverdag og helg. Vi gjør det stort sett, men har også lov til å bryte regelen innimellom 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg