Hvis jeg hadde fått makt…

Hvis jeg hadde fått makt, en makt jeg kunne brukt til akkurat det jeg ville for en dag bare ved å knipse, så hadde jeg for det første blitt stressa! Men, noen av tingene jeg ville gjort var:

😷 Jeg ville fjernet all dødelig sykdom, alle fortjener å leve til de er gamle og grå. Så da måtte jeg vel også bygd mange flere gamlehjem for å få plass til alle.

🤯 Fjernet den delen i hjernen som overgripere har til å tenke tanken på å gjøre det, samme gjelder mordere og terrorister.

👶 Alle barnehjem og institusjoner skulle fått ALT som trengs for å gjøre hverdagen perfekt for barn og familier i nød. Aller helst skulle de ikke vært i nød i det hele tatt så klart.

🐵 Alle dyr i dyrehagen kunne reist «hjem» der de fortjener å være, hvor de kan være frie som fuglen.

🚑 Utvidet alt innen helsetjenesten slik at ventetid ble et fremmedord. Og tannlegen var gratis for alle.

🌍 Alle land skulle vært rike og fredelige

💰 Mennesker skulle klart seg økonomisk ++

🤞 Alt hat skulle blitt fjernet, vi er alle verdige mennesker. Når alle menneskers behov var dekket, og verden var et flott sted for ALLE så hadde jeg kanskje avsluttet dagen med å fylle bankkontoen min og satt en pen Range Rover i gården❤

Ha en knall dag 😘

-Lene- 🌹

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Ja, det hadde vore fint! Men inntil det skjer, får me alle gjere vårt beste til at dei rundt oss har det godt…

      Personleg hadde eg valgt ein Audi 😉

      Ynskjer deg òg ein fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg