Hvis man bare prioriterer rett…..

I dag var vi en tur i Skien og når vi først var på de kanter, så gjorde vi det til en tur. Null stress og bare kjørte rundt til forskjellige steder og kikket litt, pratet litt og koste oss. Og hver eneste gang vi kjører over Langangen brua tenker jeg at det hadde vært så fint å få et bilde utover vannet der. Ikke husket jeg at det var jo bare å kjøre gamle veien så kommer man ned der. Det husket jo Rune, og bestemte oss for å kjøre gamle e-18 hjemover. Men først skulle vi stoppe å gå litt i sentrum. Det er mange mange år siden jeg har vært i Skien.Sentrum og sentrum, det var ihvertfall i Skien. Været var jo bare så fint i dag, og et øyeblikk fikk jeg skikkelig vår følelse. Men den er vel bare å legge på hylla noen måneder til, først må vinteren starte skikkelig tenker jeg. Vi kjørte videre, stoppet å kjøpte oss noe å kose oss med, og kjørte mot korketrekkeren. Der har jeg mange barndomsminner, for denne veien kjørte vi ofte i helgene og korketrekkeren var like gøy hver gang. Jeg glemte jo så klart å ta bilde, da jeg var opptatt med å tenke minner.

Bilde er tatt av Karl Ragnar Gjertsen

Vi kom frem til det fineste stedet under broen, ved langangen kirke. Det var så utrolig fint der, spesielt i dag når været har vært så bra. Ble værende der en stund og bare nyte.Jeg har aldri tenkt på at det kanskje går an å kjøre under broen, det har ikke streifet tanken min en gang selv om at jeg har kjørt den veien ekstremt mange ganger i mine yngre år. Men det gjør ikke noe, for jeg vet det jo nå. Kjørte innom Helgeroa på vei hjemover, og der er det jo også bare fint altså. Tok ingen bilder der, men fint var det.Vi har hatt en flott dag i dag og jeg er glad for at vi tok oss tid til å være bare oss to på tur. I dag prioriterte vi rett og opplevde noe. Håper dagen din har vært fin også.

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg