Hvis vi ikke av og til møtte motgang

Det er jo alltid sånn at det er litt mye greier overalt før man får ting på plass. Nå er ting på plass og jeg ser frem til en koselig kveld med Mascorama og Norges nye megahit. I hele dag har jeg holdt på her hjemme, tørket støv, støvsuget og pyntet ferdig, ihvertfall så ferdig som jeg ønsker å være nå. Det går fremover med prosjektet vårt også og det ser ut som at det kommer til å bli så bra. Artig! (skal vise etterhvert).

Jeg har hengt opp utelys i dag også og selvfølgelig krøllet det seg litt i den 75 meter lange ledningen, hadde god hjelp av de “små” her, men det ble skikkelig kaldt å være ute. Men opp skulle de og opp kom de, så dagens oppgaver ble gjort selv om at jeg nyser hvert tredje sekund kan man si. Kjipt, men forventet med mye forkjølelse denne vintersesongen, slik er det vel for alle.

 

Hvis vi ikke hadde noen vinter, ville ikke våren vært så deilig! Hvis vi ikke av og til møtte motgang, ville gode tider ikke være så velkomne! Så denne tiden som er foran oss er veldig velkommen i mitt hjem.

 

Etter en lang varm dusj så fikk jeg igjen varmen i kroppen og vet du hva, de aller beste tøflene i verden kjøper jeg på Rusta. Jeg tror jeg har disse i alle mulige farger og i dag kjøpte jeg noen med julemotiv og de anbefales på det varmeste. For ja, de er varme og gode også, kosta vel 29 kr tror jeg så det ble med 4 par hjem, et par til alle unntatt Rune for de hadde ikke str 44.

Ha en fin lørdagskveld, det SKAL jeg 💖

christmas-bear-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer

Siste innlegg