Hvor ble du av?

Jeg skjønte at det ikke ville fortsette slik det startet, og det er helt greit det. Men at du skulle svikte så til de grader var ikke noe jeg hadde trodd. I dag er det jo skikkelig høsttemperaturer ute, og det er jo ikke greit. Normal norsk sommer er vi jo vant med, men 13 grader 4 juli? Sommervarme, hvor ble du av? Jeg skal aldri klage igjen hvis det blir for varmt. Akkurat i dag så hadde det passet fint med 20 grader kanskje.

 

Rune har rigget opp ute og skal ha noen gutter her hjemme for å ta noen øl (les mange) og se fotball. Det er ikke så ofte han gjør det, så jeg er lei meg på hans vegne at ikke solen skinner og varmen er tilstede. Men gutter er gutter og de kommer nok til å kose seg uansett vær. Temperaturen stiger nok litt i takt med inntak og engasjement på fotballkamper.

 

Jeg skal tilbringe dagen med familien min og det gleder jeg meg veldig til. Det er alltid så koselig når vi samles, og at jeg skal få en hel dag det er ekstra koselig. I går så var mamma og jeg på bytur, vi var på farta i nesten 5 timer og hadde en veldig hyggelig dag. Nå skal jeg komme meg i dusjen og gjøre meg klar for dagen. Ønsker dere en fin lørdag uansett hva dine planer er. Nå kom sola et øyeblikk 🤞

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

Men

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg