Hvor er du egentlig?

Hvor blir det av sommerkveldene hvor vi kan sitte ute, fyre litt ved, nyte et glass vin (som jeg må kjøpe) og enten spille kort, spille spill eller bare rett og slett skravle. Det er midten av juni og vi har hatt 1 sånn kveld. Altså herlige sommerkveld, hvor er du egentlig? Jeg kjenner at jeg savner slike ting, og nå er det på tide at vi kan få slike kvelder.

 

I går vasket jeg alle vinduene her innvendig og Rune tok dem utvendig. Det er bare så utrolig godt med reine fine vinduer. Tenk at vi hadde punkterte vinduer i så mange år, du vet at alt blir en vane etter hvert. Men akkurat de “tåkete” vinduene vi hadde ble aldri en vane å se på, de irriterte meg grønn hver dag.

 

Hører noe om tropevarme, men det tror jeg ikke har nådd yr så vi får se

 

Det skjer ikke så mye om dagen, jeg driver med noen gjøremål og dagene flyr avgårde. I dag har det også vært den store blåsebortdagen så da var det bare å være inne da så jeg slapp å bry meg om den. I morgen må vi fikse et eller annet til verandadøra sånn at den kan stå oppe når det trengs. Merkelig at det ikke er noen stopper på den.

 

Sjekket ikke det jeg når jeg bestilte den, så jeg får skylde meg selv. Det var sikkert en sånn ekstradel man kunne fått på. Men jeg tenker vi finner på noe så vi får fikset den biten. Håper dere har det fint, jeg har det veldig fint om dagen og tenkte det skulle fortsette sånn. Det håper jeg for deg som leser også ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

6 kommentarer

Siste innlegg