Hvor vanskelig kan det faktisk være???

Er det noe som kan få meg sint så er det mennesker i trafikken som IKKE tenker på andre enn seg selv. Hvor vanskelig kan det faktisk være å slippe noen frem egentlig. Jeg kommer fra venstre i en rundkjøring og kommer inn i 2 felts kjørebane som det er kø i. Jeg havner i den venstre kjørebanen, men videre skal jeg ta av til høyre 100 meter lenger frem. Jeg blinker og prøver å gi beskjed at jeg skal ta av, men tror du noen slipper meg frem da? Jeg skjønner faktisk ikke at det er mulig å nekte en person å komme foran seg i køen, det er skikkelig farlig altså.

 

HVOR MANGE SEKUNDER TAPER MAN PÅ Å SLIPPE INN EN BIL FORAN SEG TRO…1 SEKUND! DET ER SKIKKELIG KRISE!  🤦‍♀️ ARGH! ER DET FAKTISK MULIG; GUD SÅ FORBANNA JEG BLIR PÅ SLIKT!

 

Neida, INGEN slipper meg inn i fila som jeg må inn i for å kunne ta av der jeg skal ta av. Noe som betyr at jeg måtte kjøre langt forbi, vente til køen løste seg om noen kilometer lenger frem. For så å måtte kjøre tilbake til rundkjøringen jeg kom fra for å forsøke å komme meg inn i riktig fil en gang til. Og jammen meg måtte jeg lage STOR luke foran meg og bare stoppe midt i veien å vente til en eller annen tok hintet med andre ord så blinklyset og Rune som tok ned vinduet og prøvde å si fra at vi skulle til en avkjøring.

 

ARGH! Er det faktisk mulig, gud så forbanna jeg blir på slikt, men ellers har jeg det bra 😊

 

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

4 kommentarer
    1. Høres ut som uhøflige bilister.
      Her nord er det mange bilister som gjør rare ting. Men de er flinke til å slippe inn folk. Noen ganger synes jeg de er for snille. Eller min mann synes det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg